בית הספר ללימודים מתקדמים
בית הספר ללימודים מתקדמים M.Ed | |||
ראש בית הספר ללימודים מתקדמים: ד"ר אולז'ן גולדשטיין | |||
תכניות התואר השני (.M.Ed) במכללת קיי מציעות לאנשי חינוך מסלול של קידום והתפתחות מקצועית כיוצרי ידע ומטביעי חותם במגוון תחומי העשייה החינוכית. התכניות מבוססות על הידע והניסיון המקצועי של הלומדים ומטרתן לפתח גישה של למידה וחקר להרחבת הידע האקדמי ולקידום המסוגלות המקצועית. |
|||
![]() |
|||
|
|||
תכניות הלימודים: | |||
|
|||
התכנית מיועדת להכשיר אנשי מקצוע שיעסקו בהתערבויות ייעוציות תוך הדגשת המחויבויות: הערכית, החברתית והחינוכית של בוגריה לקידום צמיחה והתפתחות של התלמיד בבית הספר, על ידי הכלה ומתן מענה לצרכים נבדלים בתחום הלימוד והחברתי-רגשי. ההכשרה כוללת לימודים עיוניים ומעשיים, שמטרתם להכשיר את היועץ ברמה המקצועית והאישית כדמות חינוכית יוזמת, העוסקת בייעוץ לתלמידים, למורים, להורים ולמערכת החינוך הבית-ספרית. התכנית כוללת הכשרה מקצועית בייעוץ בהתאם לדרישות של השירות הפסיכולוגי-ייעוצי במשרד החינוך ושל אגודת היועצים החינוכיים בישראל. |
|||
|
|||
התכנית מיועדת למורים המעוניינים לפרוץ גבולות ולקבל אחריות בכיוון של יוזמה ואוריינטציה של חקר, כמתווה לבניית הקריירה המקצועית בהוראה. הלימודים ממוקדים בחקר הניסיון האישי-מקצועי של הלומדים ובהיכרות עם המחקר העדכני בתחומי הלמידה וההוראה. התכנית מאפשרת ללומדים לבנות כלים ללמידה ולהמשגה של הידע שצברו ופותחת בפניהם כיוונים חדשים במרחב הפעולה המקצועי. התכנית מעודדת מצוינות מקצועית, ובוגריה יהוו קבוצה מובילה של מורים החוקרים ומחדשים בתחום ההוראה והלמידה |
|||
|
|||
תכנית ייחודית ומרתקת, שפותחת את החינוך הגופני להיכרות ולהתנסות עם קהילות בהדרה כמו: נוער בסיכון, אנשים עם צרכים ייחודיים ומוגבלויות שונות. התכנית מיועדת לפתח כישורי יוזמה ומנהיגות חברתית במטרה להשיב אוכלוסיות אלו אל תוך החברה. מטרת התכנית להעמיק את הידע האקדמי של מורים לחינוך גופני ולספורט ולהרחיב את הכלים המקצועיים שברשותם. הלמידה וההתנסות במסגרת התכנית מזמנים ללומדים חוויה מאתגרת מצמיחתם המקצועית וסיפוק רב מתרומתם לקידום קהילות בהדרה. |
|||
|
|||
התכנית לתואר שני "חינוך בעידן טכנולוגיות מידע" במכללת קיי נועדה לפתח מורים פרואקטיביים שידעו ליזום ולשלב באופן מושכל את טכנולוגיות המידע בהוראה. התכנית תיצור תשתית מקצועית הנדרשת למורים בעידן הנוכחי, לפעול כסוכני שינוי ברמה האישית והמערכתית. היא עוסקת בהיבטים מעשיים של פיתוח המיומנות והמקצועיות של המורים בתחום, ונותנת גם תשתית תיאורטית להבנת השינויים החברתיים והתרבותיים שמתרחשים בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית. | |||
|
|||
|
|||
מתעניינים בלימודים?
|